"Geen vermoeide blik meer of zware oogleden!"

Mevrouw Kersseboom"Al jaren had ik vooral zelf last van mijn hangende oogleden en zag er daardoor ook vermoeid uit. Reacties om het te laten doen waren vooral: nu al en waarom? Op een dag keek ik in de spiegel en voelde mij er niet happy bij. Zodoende heb ik een afspraak gemaakt bij Oogziekenhuis Focuskliniek.

Mijn moeder heeft 10 jaar geleden haar oogleden laten doen door dr. Paridaens. Daarnaast heb ik wat recensies gelezen. Ik kon na een paar weken bij Oogziekenhuis Focuskliniek terecht voor een intake. Enthousiast en ook mega spannend kwam ik weer naar buiten. De afspraak voor de behandeling stond namelijk gepland.

12 juni jl. De dag! De operatie zelf ging vrij vlot. 1,5 cm huid is ertussen uitgehaald. Ik mocht zelf muziek uitkiezen tijdens de behandeling en na de operatie werd er gekoeld met een masker. Daarna mocht ik onder begeleiding richting huis.

Vijf dagen later gingen de hechtingen eruit. Die begonnen al aardig te trekken. Ik denk dat ik het nog spannender vond om de hechtingen eruit te laten halen dan de operatie zelf. De meiden die de hechtingen eruit haalden stelden mij op mijn gemak en leidde mij af door met mij te praten over leuke dingen, zoals een vakantie. De zwellingen zijn mij ook reuze meegevallen. Maar ik heb dan ook aardig wat gekoeld en volgens de regels geslapen met 2 plastic kapjes op mijn ogen.

Kortom, ik zou het iedereen aanraden die last heeft van hangende oogleden. Geen vermoeide blik meer of zware oogleden! Ben er heel blij mee. Hieronder ziet u de voor- en na foto's van de ooglidcorrectie, het resultaat."

Kim Kersseboom
Ervaring ooglidcorrectie