"Het personeel neemt echt tijd voor je."

"Afgelopen jaar heb ik meerdere keren Het Oogziekenhuis bezocht vanwege een scheurtje in het netvlies van mijn oog. Eerst had ik een scheurtje in mijn rechteroog en een paar maanden later ook in mijn linkeroog. Om dit te verhelpen heb ik een laserbehandeling ondergaan. Alle acht keren dat ik Het Oogziekenhuis bezocht heb, heb ik vriendelijk en bekwaam personeel mogen ervaren. Er wordt goed uitgelegd wat er aan de hand is. Het personeel neemt echt tijd voor je, vooral de oogartsen (in opleiding). Ook wordt er goed gelet op het voorkomen van besmetting door het coronavirus. Wat ik ook erg waardeerde, is de koffie of thee (en zelfs ook chocolademelk) die wij een keer kregen vanwege langere wachttijden. Al met al beveel ik Het Oogziekenhuis dus erg aan!"

Wil van der Veen
Netvliesbehandeling