Klankconcerten voor blinden en slechtzienden in de Laurenskerk

• 13 juli 2019
  • 14.30 - 16.00 uur
  • Laurenskerk Rotterdam
Sanne Rambags tijdens het klankconcert in de tuin van Het Oogziekenhuis

Op zaterdag 13 juli vindt tussen 14.30 tot 16.00 uur een bijzonder klankconcert plaats in de Laurenskerk. Hierbij neemt het publiek plaats in comfortabele ligstoelen en wordt geblinddoekt om zo ‘als gelijkgestemden’ de muziek te ervaren, zonder daarbij iets te kunnen waarnemen. Enkel en alleen omgeven door een virtuoos klankenspel.

Joost Lijbaart, Bram Stadhouders en Sanne Rambags zoeken én onderzoeken samen de ruimte en de stilte door middel van improvisatie. Hun unieke muzikale taal hebben ze tot in de verste uithoeken van de wereld met hun publiek kunnen delen. Van Mali tot Mexico, Noorwegen tot India, van Bolivia tot Libanon. Drums/percussie: Joost Lijbaart, vocals/poëzie: Sanne Rambags, gitaar/electronics: Bram Stadhouders.

Het concert kost €10 (Early Bird of kortingspas) tot €15 (regulier) per ticket. Klik hier voor meer informatie.