Het Oogziekenhuis: update na de brand

Na de brand van gisteren, woensdag 21 juli, zijn wij in Het Oogziekenhuis tot onze opluchting weer gewoon aan het werk.

Alle polikliniekafspraken en operaties verlopen volgens het normale programma. Ook al kan er in het pand de komende dagen nog een brandlucht hangen, de veiligheid is voor iedereen gegarandeerd. Vandaag nemen we tussen 09.00 – 16.00 uur contact op met de patiënten die gisteren niet geholpen konden worden. Met hen maken we een nieuwe afspraak.

Natuurlijk vinden we het heel vervelend wat er gisteren heeft plaatsgevonden, maar gelukkig raakte er niemand gewond.

We bedanken onze patiënten die gisteren de aanwijzingen van onze medewerkers volgden en de inzet van brandweer, politie, onze BHV en alle collega’s van Het Oogziekenhuis voor de goede ontruiming.