Het Oogziekenhuis zoekt vrijwilligers voor begeleiding patiënten binnen het ziekenhuis

Het coronavirus heeft nog steeds een grote invloed op iedereen in Nederland en helaas ook op patiënten van ons ziekenhuis. Door het virus hebben we in maart moeten besluiten om alleen spoedzorg te verlenen. Op dit moment zetten we stappen om weer zo veel mogelijk ‘normale’ zorg te verlenen (opschalen). Helaas moeten we het aantal mensen dat ons ziekenhuis binnenkomt nog beperken en daarom kunnen begeleiders van patiënten helaas niet mee naar binnen. Om patiënten toch op weg te helpen binnen het ziekenhuis, zijn we op zoek naar vrijwilligers die voor minimaal 1 dagdeel (4 uur) ondersteuning kunnen bieden door deze patiënten op weg te helpen. We schatten in dat we in ieder geval t/m september vrijwilligers nodig hebben.