Informatiebijeenkomst over glaucoom groot succes

Informatiebijeenkomst voor glaucoompatiëntenNa de grote opkomst bij  de glaucoom informatiebijeenkomst  tijdens de Wereld Glaucoom Week in maart heeft er gister, 25 september 2019, een extra informatiebijeenkomst over glaucoom plaatsgevonden. Tijdens deze bijeenkomst vertelde onder andere een oogarts, een optometrist en een TOA (technisch oogheelkundig assistent) van Het Oogziekenhuis Rotterdam en een maatschappelijk werkster van Visio meer over de oogziekte glaucoom.  Het was een groot succes! Ongeveer 60 belangstellenden konden luisteren naar de experts en de ervaring van medepatiënten. De bijeenkomst heeft als eindbeoordeling een 8.3 gekregen. Een cijfer om trots op te zijn.

In maart 2020, tijdens de Wereld Glaucoom Week, vindt de volgende informatiebijeenkomst over glaucoom plaats . Meer informatie hierover kunt u tegen die tijd vinden op de website van Het Oogziekenhuis.