Klankconcerten voor blinden en slechtzienden op vrijdag 31 mei en zaterdag 13 juli

Sanne Rambags tijdens het klankconcert in de tuin van Het Oogziekenhuis

Tijdens de Rotterdamse Dakendagen komt North Sea Round Town, het fringe festival van NN North Sea Jazz, alvast in de stemming met twee bijzondere klankconcerten van Under the Surface, op het dak van de parkeergarage van de Bijenkorf. Het publiek neemt plaats in comfortabele ligstoelen en wordt geblinddoekt om zo ‘als gelijkgestemden’ het liveconcert te ervaren. Enkel en alleen omgeven door het virtuoze klankenspel van Under the Surface en de omringende geluiden van de stad, zonder daarbij iets te kunnen zien.

De klankconcerten vinden plaats op vrijdag 31 mei tussen 19.30 en 20.10 uur en tussen 20.45 en 21.30 uur. Een ticket kost € 7,50. Klik hier voor meer informatie.

Op zaterdag 13 juli is er tussen 14.30 tot 16.00 uur nog een mogelijkheid om te luisteren naar Under the Surface. Dan vindt een bijzonder klankconcert plaats in de Laurenskerk in Rotterdam. Dit concert kost €10 (Early Bird of kortingspas) tot €15 (regulier) per ticket. Klik hier voor meer informatie.

Over Under The Surface

Under the Surface is een uniek trio van drie muzikanten uit verschillende generaties die elkaar hebben gevonden in een gemeenschappelijke zoektocht naar ruimte en stilte door improvisatie. Hun unieke muzikale taal hebben de muzikanten (Joost Lijbaart, Bram Stadhouders en Sanne Rambags) tot in de verste uithoeken van de wereld met hun publiek kunnen delen. Van Mali tot Mexico, Noorwegen tot India, van Bolivia tot Libanon.

Drums/percussie: Joost Lijbaart
Vocals/poëzie: Sanne Rambags