Wij zijn open voor alle oogzorg

Ziet u niet goed of heeft u klachten aan uw oog? Blijf dan niet wachten, maar neem contact op met de huisarts of huisartsenpost. Als dat nodig is kan uw huisarts u doorverwijzen naar Het Oogziekenhuis Rotterdam. Om te voorkomen dat uw klachten erger worden, is het belangrijk om uw oogklachten niet te negeren.

Het Oogziekenhuis heeft vele coronamaatregelen genomen voor uw en onze veiligheid. Zo hebben we schermen geplaatst tussen de wachtkamerstoelen en vragen wij aan u en onze medewerkers om mondkapjes te dragen.

Schermen tussen wachtkamerstoeltjes

De coronamaatregelen zijn niet altijd prettig. Zo mag uw begeleider helaas niet met u mee naar binnen, omdat we het aantal mensen in ons ziekenhuis willen beperken. Gelukkig hebben we met de Waalse Kerk (naast Het Oogziekenhuis) goede afspraken gemaakt, zodat uw begeleider daar binnen op u kan wachten. We vinden deze maatregel erg vervelend, maar dit is de enige manier om zo zoveel mogelijk patiƫnten te kunnen blijven behandelen. Ook hopen we zo het coronavirus buiten te deur te houden.

Wilt u meer weten over onze maatregelen of wilt u een afspraak maken bij Het Oogziekenhuis Rotterdam? Leest u dan hier meer.