Henk de Jong gepromoveerd

13 november 2019 jl. heeft Henk de Jong succesvol zijn proefschrift verdedigd. De titel van het proefschrift luidde in het Nederlands: ‘Nieuwe toepassingen van optische coherentie tomografie voor diagnose en monitoring van de behandeling van patiënten met macula-aan netvliesloslatingen en leeftijdsgebonden maculadegeneratie.’

Promotie Henk de Jong

De promotiecommissie bestond uit prof.dr. Jan van Meurs, prof.dr. Hans Vingerling, prof.dr. Caroline Klaver, prof.dr. Morten la Cour, dr. Emine Kilic, dr. Marc Veckeneer, dr. Redmar van Leeuwen, en dr. ir. Koen Vermeer.

Koen Vermeer, directeur van het onderzoeksinstituut van Het Oogziekenhuis Rotterdam: “Ik ben er trots op dat we een nieuwe wetenschapper mogen verwelkomen binnen Het Oogziekenhuis! Van harte gefeliciteerd, dr. de Jong!”