Het Oogziekenhuis haalt groot bedrag op voor oogheelkundige uitzendingen naar Haïti

Zondag 7 april hebben 47 lopers uit naam van Het Oogziekenhuis Rotterdam meegedaan aan de bedrijvenestafetteloop van de Rotterdamse Marathon. Gezamenlijk haalden de lopers, met steun van onder andere de Focuskliniek, een bedrag van € 7.517,83 op!

De opbrengst gaat naar Stichting Leer Anderen Helpen (SLAH) die wereldwijd oogheelkundige zorg aan mensen verlenen die niet of amper toegang hebben tot deze zorg. Daarbij worden kennis en vaardigheden waar mogelijk overgedragen aan lokale artsen en andere zorgverleners, zodat men idealiter op termijn niet meer of in elk geval minder is aangewezen op hulp van buitenstaanders.

Het Oogziekenhuis is trots op alle lopers, vrijwilligers, donateurs en het organisatiecomité voor deze prachtige dag en fantastische opbrengst.

Lees meer over SLAH