Bereikbaarheid Het Oogziekenhuis Rotterdam tijdens Zomercarnaval

In verband met Rotterdam Unlimited Zomercarnaval is Het Oogziekenhuis Rotterdam minder goed bereikbaar van 27 t/m 30 juli 2023. Vanwege het grootschalige evenement zijn er verkeersbeperkingen en wegafsluitingen rondom het ziekenhuis en in het stadscentrum. Dit kan van invloed zijn op uw gebruikelijke route naar ons ziekenhuis. Zo is bijvoorbeeld de Coolsingel vanaf donderdag 27 juli 19.00 uur tot zondag 30 juli 13.00 uur afgesloten voor alle verkeer.

Bereikbaarheid

• Tijdens het festival en in de op- en afbouwfase wordt de Coolsingel afgesloten voor alle verkeer. Vanaf donderdag 27 juli, 19.00 uur wordt de Coolsingel aan beide zijden afgesloten. Op zondag 30 juli, na 13:00 uur is de Coolsingel weer vrij voor de diverse weggebruikers.
  • De Kruiskade is wel gewoon bereikbaar met uitzondering van zaterdag 29 juli tussen 13:00 – 19:30 dan is deze vanwege de straatparade niet meer bereikbaar. Hiervoor wordt op zaterdag 29 juli van 13:30 uur tot 19:30 uur ook de Weena uit westelijke richting afgesloten ter hoogte van het Kruisplein. Daardoor zijn de parkeergarages aan de Karel Doormanstraat niet meer bereikbaar.
  • Van woensdag 26 juli 08:00 uur tot maandag 31 juli 13:00 uur geldt een parkeerverbod in de Stadhuisstraat en Doelwater.

Plan uw reis op tijd en ga voor meer informatie naar: https://www.rotterdamunlimited.com/