Blij met de waardering van onze patiënten

De beste oogheelkundige zorg voor onze patiënten. Dat is waar we ons elke dag opnieuw voor inzetten.  Doen we het goed, kan het ook beter? Belangrijk om feedback te ontvangen, zodat we met en voor onze patiënten altijd blijven werken aan verbeteringen.

ZorgkaartNederland
Op ZorgkaartNederland delen patiënten hun ervaringen met de Nederlandse gezondheidszorg. Ook in 2021 hebben veel van onze patiënten dit gedaan. Patiënten waardeerden onze zorg met een gemiddeld cijfer van 8,2.

Imago Nederlandse ziekenhuizen
Ook de cijfers van het imago-onderzoek onder Nederlandse Ziekenhuizen zijn binnen. Hier zien we dat ziekenhuizen nog altijd een sterk imago hebben. Nederlanders geven in 2021 gemiddeld een 7,9 voor de ziekenhuizen waar ze zijn geweest als patiënt of bezoeker. Het Oogziekenhuis wordt gewaardeerd met een 8,3. De belangrijkste resultaten van dit onderzoek zijn hier te lezen.

Mooie cijfers die ons verder motiveren om ook in het nieuwe jaar zoveel mogelijk mensen de beste oogzorg te leveren.

cijfers waardering patienten