Digitalisering afspraakbevestigingen Het Oogziekenhuis Rotterdam

Vanaf deze maand worden de afspraakbevestigingen in Het Oogziekenhuis Rotterdam zoveel mogelijk op een digitale manier aan u aangeboden. Wanneer u de afspraakbevestiging niet per mail kunt of wilt ontvangen, kunt u nog steeds kiezen voor een papieren versie. Door de digitalisering van de afspraakbevestiging bent u altijd verzekerd van de meest recente informatie over uw afspraak.

Sneller, efficiënter en duurzamer

Voor Het Oogziekenhuis betekent de digitalisering van de afspraakbevestigingen een snellere, efficiëntere en duurzamere dienstverlening. Teamleider Ingrid Dekker geeft aan: “Per dag versturen we ongeveer 900 afspraakbevestigingen. Naast dat dit veel portokosten, papier en tijd (printen, vouwen en opsturen) kost, duurt het vaak een paar dagen voordat de brief in de brievenbus ligt. Met een bevestiging per e-mail ontvangt u de brief dezelfde dag in uw mailbox zodat u snel op de hoogte bent van uw volgende afspraak.”

Veilige afzender

Het kan zijn dat de afspraakbevestiging in uw spambox terecht komt. Wilt u ons alvast als veilige afzender aanmerken om dit te voorkomen? Wij mailen u via noreply@oogziekenhuis.nl.

Meer informatie

Heeft u vragen naar aanleiding van de digitale afspraakbevestigingen, stel deze bij uw volgende afspraak.