Dr. Dion Paridaens geeft les aan deelnemers uit 17 landen tijdens internationale oogheelkundige cursus

Van maandag 21 januari tot en met vrijdag 25 januari vond een cursus plaats vanuit de ESASO over orDr_Dion_Paridaens_Oculoplastisch_chirurg_Oogziekenhuis_Rotterdambita-, traanweg- en oculoplastische chirurgie. De ESASO (European School for Advanced Studies in Ophthalmology) is de Europese school voor geavanceerde oogheelkundige studies. Dr. Dion Paridaens heeft hier, net als in 2018, een grote bijdrage aan geleverd.

Dr. Dion Paridaens, werkzaam als oculoplastisch chirurg bij Het Oogziekenhuis Rotterdam, verzorgde drie interactieve lessen over onder andere niet-infectieuze en infecteuze ontstekingen van de oogkas. Ook was hij instructeur van cursussen over onder andere traanwegoperaties en operaties van een naar binnen en buiten gedraaid ooglid. Vele jonge enthousiaste collega's uit het veld hebben deze lessen en cursussen bijgewoond.

De ESASO-cursus trok deelnemers uit 17 landen aan.