Het Oogziekenhuis Rotterdam behaalt Europese audit

Het Oogziekenhuis Rotterdam is al sinds 2017 lid van ERN-EYE, het Europese netwerk voor zeldzame oogaandoeningen. Binnen het netwerk delen wij onze kennis over deze weinig voorkomende oogaandoeningen, zodat patiënten door heel Europa kunnen profiteren van onze expertise. Om ons lidmaatschap binnen de ERN-EYE te behouden, ondergaan we elke 5 jaar een audit. Voor deze audit moesten veel documenten worden aangeleverd over onze patiëntenzorg en hoe wij als organisatie werken. Onze inspanningen zijn niet voor niets geweest, want we hebben de audit behaald!

De beoordelaars waren vooral onder de indruk van onze focus op patiëntgerichte zorg, ons hoogwaardige onderwijs- en onderzoeksprogramma en het grote aantal patiënten en verrichtingen per jaar. Een heel fijn resultaat waardoor wij de komende 5 jaar kunnen blijven samenwerken met de partners van ERN-EYE.