Het Oogziekenhuis Rotterdam viert de Dag van de Zorg

Vandaag vieren wij de internationale Dag van de Zorg. Voor ons een mooie gelegenheid om iedereen die zich in Het Oogziekenhuis inzet voor de gezondheid en het welzijn van onze patiënten te bedanken. Hun onvoorwaardelijke inzet maakt een wereld van verschil.

Dit jaar maken we deze dag extra speciaal, want Het Oogziekenhuis bestaat 150 jaar! Om dit dubbele feest te vieren én als blijk van dank voor de jarenlange samenwerking, trakteert Jacobs Douwe Egberts onze collega’s vandaag op een heerlijke kop koffie of thee. Als kers op de taart kunnen onze collega’s vandaag genieten van een portie verse poffertjes of een smakelijke wafel van PofferChickies.

Aan al onze collega's en alle anderen in de zorg: bedankt voor jullie toewijding en harde werk!

Dag van de Zorg in Het Oogziekenhuis Rotterdam