Mogelijke verkeershinder door sloop pand tegenover Het Oogziekenhuis

Vanaf maandag 21 juni wordt een gebouw gesloopt dat recht tegenover Het Oogziekenhuis staat. De werkzaamheden kunnen voor verkeershinder en stof en vuil zorgen. Houd u er daarom rekening mee dat parkeren rondom het ziekenhuis lastiger is dan normaal. Natuurlijk kunt u altijd gebruik maken van onze parkeerservice.

Hoe zit het met bereikbaarheid en veiligheid?
Tijdens de sloopwerkzaamheden wordt het bouwterrein volledig afgesloten met bouwhekken. Alle werkzaamheden die worden uitgevoerd, vinden binnen deze bouwhekken plaats. Het puin en ander afval van de sloopwerkzaamheden worden via de Schiedamse Vest afgevoerd. De route voor het bouwverkeer is bepaald in overleg met de gemeente. Door het plaatsen van verkeersborden zorgt het sloopbedrijf ervoor dat ook rondom de bouwplaats de veiligheid wordt gegarandeerd.

Wat komt er voor terug?
Er komt een woontoren voor terug: de Maasbode. Hét nieuwe woongebouw in de stad met 94 woningen. Dit 70 meter hoge gebouw aan de William Boothlaan, op de hoek Schiedamse Vest en de Schiedamse Singel, heeft binnenstraten op hoogte. Wilt u meer weten? Kijkt u dan hier voor meer informatie.

Woontoren de Maasbode