Patiënten geven Het Oogziekenhuis een 8,7

Sinds 2020 vragen wij aan patiënten om online een vragenlijst in te vullen over hun tevredenheid over de geleverde zorg door Het Oogziekenhuis. De vragenlijst wordt maandelijks via de mail aan patiënten voorgelegd.

In 2022 hebben bijna 6.000 patiënten de vragenlijst voor ons ingevuld en hier zijn we heel blij mee. Gemiddeld krijgt Het Oogziekenhuis Rotterdam van hen een 8,7!

De grootste tevredenheid werd door onze patiënten geuit over onze deskundigheid en het schoon en veilig werken door onze medewerkers.

Er blijven natuurlijk ook altijd onderwerpen die we kunnen verbeteren. Daarom wordt in de zomer o.a. gestart met een training “Samen Beslissen voor zorgprofessionals” en gaan we ons meer verdiepen in de invloed van een oogziekte of behandeling op de persoonlijke situatie van de patiënt.

Uw behoeften zijn voor ons natuurlijk heel belangrijk, daarom blijven we vragen naar uw mening. Alleen op die manier kunnen wij onze zorg blijven verbeteren.