Prijs parkeerservice per 1 januari 2023 omhoog

Bij Het Oogziekenhuis Rotterdam kunt u al jaren gebruik maken van onze parkeerservice (valet parking). Helaas zijn we genoodzaakt om de prijs per 1 januari te verhogen naar EUR 14,50.

Omdat de (minimum) lonen en de parkeerkosten in Rotterdam dusdanig stijgen, kunnen we als Oogziekenhuis niet anders dan een deel door te berekenen aan onze patiënten.

Parkeerservice

Met de parkeerservice (valet parking) hoeft u zich geen zorgen te maken over het vinden van een parkeerplek en het verlopen van de parkeertijd. U stopt voor de ingang van het ziekenhuis en u geeft uw autosleutels aan één van de chauffeurs van Jeeves die bij de ingang staan. Zij zetten uw auto voor u weg. Van hen krijgt u ook een kaartje dat u nodig heeft als u weer naar huis gaat. Vervolgens gaat u naar uw afspraak in Het Oogziekenhuis. Als u klaar bent betaalt u (vanaf 1 januari) € 14,50 bij één van de chauffeurs en uw auto wordt voorgereden. Dit bedrag is inclusief parkeerkosten.

Hier leest u meer over onze parkeerservice.