Prijsverhoging parkeerservice Het Oogziekenhuis Rotterdam

Bij Het Oogziekenhuis Rotterdam kunt u al jaren gebruik maken van onze parkeerservice (valet parking). Onder andere door de stijging van de parkeerkosten in Rotterdam wordt het tarief vanaf 1 december € 12,50.

Parkeerservice

Met de parkeerservice (valet parking) hoeft u zich geen zorgen te maken over het vinden van een parkeerplek en het verlopen van de parkeertijd. U stopt voor de ingang van het ziekenhuis en u geeft uw autosleutels aan één van de chauffeurs van Jeeves die bij de ingang staan. Zij zetten uw auto voor u weg. Van hen krijgt u ook een kaartje dat u nodig heeft als u weer naar huis gaat. Vervolgens gaat u naar uw afspraak in Het Oogziekenhuis. Als u klaar bent betaalt u (vanaf 1 december) € 12,50 bij één van de chauffeurs en uw auto wordt voorgereden. Dit bedrag is inclusief parkeerkosten.

Parkeerservice Het Oogziekenhuis Rotterdam