World Sight Day 2019

Poster World Sight Day 2019Kom je op 10 oktober naar Het Oogziekenhuis Rotterdam? Goed nieuws! Op 10 oktober is het namelijk World Sight Day. Op deze dag wordt er aandacht gevraagd voor blinde en slechtziende mensen. Als Het Oogziekenhuis willen wij daar graag aan bijdragen. Veel patiƫnten die in Het Oogziekenhuis komen hebben een idee hoe het is om minder goed te kunnen zien. De begeleiders daarentegen niet. Dit kan voor verwarring zorgen omdat de begeleiders simpel weg niet weten hoe het is om minder goed te kunnen zien.

Daarom bent u van harte uitgenodigd van 10.00 tot 13.00 uur in de KnipOOG (1e etage van Schiedamse Vest 180). Hier kunt u, onder het genot van een heerlijk kopje koffie, ervaren hoe het is om minder goed te zien.

Meer informatie is te vinden op de Facebookpagina van Het Oogziekenhuis Rotterdam