Zorgverzekeraarsdag 2024

Gisteren vond de jaarlijkse zorgverzekeraarsmiddag plaats in Het Oogziekenhuis Rotterdam. Tijdens deze bijeenkomst kregen zorginkopers en medisch adviseurs van diverse zorgverzekeraars een exclusief kijkje achter de schermen van ons ziekenhuis.

De zorginkopers en medisch adviseurs bezochten verschillende zorgafdelingen, waaronder de afdeling Beeld en Functie, Acute Oogzorg en Medische Retina. Tijdens dit bezoek gaven collega's informatie over ons ziekenhuis en de werkzaamheden die we uitvoeren. Uiteraard was er gelegenheid om vragen te stellen aan zowel medewerkers als patiƫnten. Na het bezoek aan de afdelingen volgde een gezellige en interactieve lunch met oogartsen, terwijl drie promovendi hun onderzoek presenteerden. De dag werd afgesloten met presentaties over onderwerpen zoals regionale samenwerking, huisvesting en duurzaamheid, waarbij de zorginkopers en medisch adviseurs volledig op de hoogte zijn gebracht over de recente ontwikkelingen in Het Oogziekenhuis.

We zijn blij met de enthousiaste reacties van de zorginkopers en medisch adviseurs. De middag was een groot succes en we kijken nu alweer uit naar de volgende editie!

Zorgverzekeraarsmiddag 2024