Ervaringen ooglaserbehandeling bij Oogziekenhuis Focuskliniek

Op deze pagina vindt u een overzicht van enkele ervaringsverhalen na een ooglaserbehandeling.

Bij Oogziekenhuis Focuskliniek hebben we een groot aantal erg tevreden patiënten. Wilt u uw Oogziekenhuis Focuskliniek waarderen? Klikt u dan op de onderstaande knop.

Beoordeel Oogziekenhuis Focuskliniek

Beoordeel Oogziekenhuis Focuskliniek

Bril

"Ik ben zó blij dat ik zonder gedoe (bril of lenzen) kan kijken!"

"De medewerkers en artsen zijn heel behulpzaam. Ze stralen echt vertrouwen uit en dat geeft rust. Ze raken niet geïrriteerd als je veel vragen stelt of dingen nog een keer wil horen. Ook weten ze precies waar het over gaat en komen ze heel ervaren en professioneel over. Ze zijn en blijven heel vriendelijk en daardoor gingen mijn angst en spanning weg. Petje af voor het team!"

Sylvia Loeffen
Foto mevrouw Bes

"Na vijf dagen reed ik weer auto en na een week kon ik alweer volledig sporten."

Annemieke Bes is zeilster en veroverde in 2008 zilver op de Olympische Spelen. Ook nam zij deel aan de Volvo Ocean Race in 2017-2018. Door problemen met haar ogen tijdens de race raakte ze uiteindelijk in contact met Oogziekenhuis Focuskliniek.

Annemieke Bes
Foto Wiet Bliemert

"Noem het maar vrijheid."

"De reden dat ik mijn ogen heb laten behandelen was de enorme hekel die ik had aan een bril die toch nooit lekker zat; nooit recht op je neus, klemmende pootjes achter je oren."

Wiet Bliemert
Foto Tom de Boer

"De dagelijkse last van lenzen in en uit doen is verdwenen."

"Na een aantal jaren lenzen te hebben gedragen, was ik het gedoe zat. Bovendien had ik wel eens last van ontstoken ogen, waardoor ik geen lenzen mocht dragen. Tijdens een van mijn oogmetingen vroeg ik mijn opticien om advies om eventueel mijn ogen te laten laseren."

Tom de Boer
Foto Mathijs van Toor

"Autorijden of zwemmen zonder bril of lenzen, heerlijk."

"Ik heb besloten om de ooglaserbehandeling te ondergaan, omdat ik veel last had van mijn lenzen en ik wilde al zo lang 's morgens opstaan en meteen scherp kunnen zien. Een collega van mij raadde Oogziekenhuis Focuskliniek aan en ik heb toen een afspraak gemaakt."

Mathijs van Toor
Foto Erik Polderman

"Als ik de zee in ga om surfles te geven, hoef ik nergens meer op te letten."

"Mijn ooglaserbehandeling in mei 2009 is zeer succesvol verlopen. Je bent natuurlijk wel gespannen, maar alles gaat vanzelf en er wordt continu gevraagd of alles in orde is. Ik werd op mijn gemak gesteld en kreeg een verdovende druppel."

Erik Polderman