Doneert u voor oogstrelende kunst op de verpleegafdeling van Het Oogziekenhuis?

Kunst is een belangrijk onderdeel van het interieur van Het Oogziekenhuis Rotterdam. Het leidt patiënten af van de spanning die ze ervaren voor een afspraak of behandeling. Een plek waar vrijwel elke patiënt voor de operatie komt, is onze opnamekamer. Deze kamer willen we graag voorzien van twee grote kunstwerken, om de patiënt op zijn of haar gemak te stellen. Museum Boijmans Van Beuningen heeft kunstenaar Vince Blok voorgedragen om deze kunstwerken te maken. Voor deze extra’s, zoals het aankleden van de opnamekamers, is helaas geen budget. Daarom hebben wij uw hulp nodig. Steunt u ons met een gift om deze kunstwerken mogelijk te maken en patiënten in een prettige omgeving te ontvangen? Klik dan op de onderstaande link voor meer informatie en om te doneren. Wij zijn erg dankbaar voor uw bijdrage!

Lees meer over dit project Doneer nu

Kunst Vince Blok