Ook tijdens lockdown vanaf 14 december gaat de oogzorg in ons ziekenhuis door

Het Oogziekenhuis blijft ook tijdens de lockdown gewoon open en blijft alle oogzorg leveren. Dit betekent dat alle operaties en afspraken op de polikliniek doorgaan.

Wij hebben maatregelen genomen om onze zorg zo veilig mogelijk te kunnen leveren. Hier leest u meer over op deze pagina. Heeft u klachten? Blijf dan niet wachten, maar maak uw afspraak. Zo voorkomt u dat uw klachten erger worden.

De lockdown heeft géén invloed op uw afspraak in Het Oogziekenhuis. U mag gewoon van en naar Het Oogziekenhuis reizen en naar ons toekomen voor uw afspraak of operatie.

Om onnodige drukte en wachttijd aan de telefoon te voorkomen, vragen wij u vriendelijk om het ziekenhuis niet te bellen met de vraag of uw afspraak doorgaat. Mocht uw afspraak moeten worden veranderd, dan nemen wij contact op met u.

Het Oogziekenhuis is tijdens de Kerstdagen, 25 en 26 december, en op 1 januari alleen bereikbaar voor spoedgevallen. Op de anderen dagen zijn wij gewoon geopend volgens normale tijden.

Meer informatie
Wilt u meer weten over de maatregelen die wij nemen voor uw en onze veiligheid? Lees hier dan meer. Op de website van de overheid kunt u in eenvoudige taal lezen wat de lockdown precies is.