"Mijn droom om op te staan en meteen goed te kunnen zien is uitgekomen!"

Mark Anou"Na jaren een bril en lenzen te hebben gedragen wilde ik hier niet meer afhankelijk van zijn. Ik had een vrij hoge sterkte waardoor ik zonder bril of lenzen niet goed zag. Daarnaast had ik af en toe droge ogen door mijn harde lenzen. Het was voor mij een droom om op te staan en meteen goed te kunnen zien!

Een aantal mensen die ik heb gesproken, heeft de Focuskliniek aanbevolen. De maanden voor de operatie heb ik veel onderzoek gedaan over de verschillende klinieken en methodes. Het gaf mij allereerst een goed gevoel dat de Focuskliniek onderdeel is van Het Oogziekenhuis Rotterdam. Een ziekenhuis dat een positieve naam heeft in zowel binnenland als buitenland en waar ervaren oogartsen werken. Ook las ik op internet veel positieve recensies. Dit waren voor mij de redenen om contact op te nemen voor een quickscan.

De medewerkers waren altijd vriendelijk en behulpzaam. De duidelijke uitleg over de Visian ICL methode en de expertise van drs. Zijlmans waren doorslaggevend om voor deze methode te gaan. De vooronderzoeken waren uitgebreid en duidelijk. Aan het einde van de onderzoeken heb je nog een gesprek met de arts zodat je alle vragen kunt stellen.

De uiteindelijke behandeling viel mee. Ik had wat gezonde spanning maar voor ik het wist zat de operatie erop. Dezelfde avond kun je al redelijk zien. De dag erna zie je al goed. Het herstelproces gaat erg snel. Mijn droom om op te staan en meteen goed te kunnen zien is uitgekomen!

Ik kan de behandeling aan iedereen aanbevelen. Het is een van mijn beste beslissingen ooit geweest! Mijn droom om op te staan en meteen goed te kunnen zien is uitgekomen! Het geeft een topgevoel om niet meer afhankelijk te zijn van een bril of lenzen en geen droge ogen meer te hebben. Voor mijn baan in de sales ben ik veel onderweg en met sporten geeft het je extra vrijheid om geen bril of lenzen meer nodig te hebben."

Mark Anou
Lensimplantatie