Gastlezing en werkbezoek oogarts Dr. Paridaens

Op 25 augustus 2022 gaf een van onze oogartsen, Dr. Dion Paridaens, een keynote lezing in Falun (Zweden), op uitnodiging van de Zweedse oogartsenvereniging. De lezing ging over “Non-specific Orbital Inflammation” (niet-specifieke ontstekingen van de oogkasweefsels). Dr. Paridaens gaf de ongeveer 300 aanwezige oogartsen een update over de oogziekte van Graves, idiopathische ontstekingen van de oogkas en IgG4 gemedieerde oogziektes.

Dr. Paridaens heeft op 26 augustus nog een werkbezoek gebracht aan het St. Erik’s Oogziekenhuis in Stockholm, een zusterziekenhuis van Het Oogziekenhuis Rotterdam.

Dr Paridaens en Dr Eva Olofsson
Dr. Dion Paridaens (links) en Dr. Eva Olofsson, voorzitter van de Zweedse oogartsen vereniging (rechts)