Ervaringen ooglidcorrectie bij Oogziekenhuis Focuskliniek

Op deze pagina vindt u een overzicht van enkele ervaringsverhalen na een ooglidcorrectie.

Bij Oogziekenhuis Focuskliniek hebben we een groot aantal erg tevreden patiënten. Wilt u uw Oogziekenhuis Focuskliniek waarderen? Klikt u dan op de onderstaande knop.

Beoordeel Oogziekenhuis Focuskliniek

Jan Rabenort, patiënt ectropion

“Ik kan Het Oogziekenhuis en in het bijzonder oogarts Paridaens bij iedereen aanbevelen!”

"Ook de organisatie in Het Oogziekenhuis heb ik als perfect ervaren, van de ontvangst door de receptioniste tot de begeleiding naar de operatiekamer. Dit was naar mijn mening deskundig, gastvrij én sfeervol. Als bedrijfseconoom begrijp ik hoe lastig het kan zijn om een organisatie naar je hand te zetten. Het Oogziekenhuis Rotterdam is daar zeer wel in geslaagd!"

Drs. Jan Rabenort
Patiënt ectropion
Foto mevrouw Kersseboom

"Geen vermoeide blik meer of zware oogleden!"

"Al jaren had ik vooral zelf last van mijn hangende oogleden en zag er daardoor ook vermoeid uit. Reacties om het te laten doen waren vooral: nu al en waarom? Op een dag keek ik in de spiegel en voelde mij er niet happy bij."

Kim Kersseboom
Foto Ronald de Graaf

"Mensen om mij heen zeiden vaak dat ik boos keek."

"Ik werk de hele dag achter beeldschermen en kreeg heel vaak hoofdpijn en vermoeide ogen. Mensen om mij heen zeiden vaak dat ik boos keek, terwijl ik dat helemaal niet boos was!"

Ronald de Graaf
Sylvia Koogje

"Geen slaapmomentjes meer voor de tv!"

"De reden om mijn ogen te laten behandelen, was dat ik altijd heel moe werd door overhangende oogleden. Ik heb toen een afspraak gemaakt bij Oogziekenhuis Focuskliniek voor een gesprek en had daar gelijk een goed gevoel bij!"

Sylvia Koogje
Irma Wittens

"Ik vind dat ik een uitgerustere blik heb gekregen."

"Ik merkte dat mijn oogleden te ver gingen hangen. Het gaf mij een vermoeide, oudere blik en oogmake-up gebruiken was lastiger omdat het minder mooi was. Via een vriendin kwam ik bij de Focuskliniek terecht."

Irma Wittens